2013. november 30., szombat

Őszi kedvencek

Nos, mivel tegnapelőtt végre nálunk is leesett az első hó ( juppííí :D ) , és hétvégén itt a december, úgy gondoltam,hogy ideje lesz elkészíteni az őszi kedvenceimről szóló bejegyzésemet. Emlékszem, még nem rég írtam a nyári kedvencekről, de hogy elrepült az idő... 2 csoportba válogattam a termékeket, az első csoportba kerültek azok a termékek, amiket az albérletemben használok, a második csoportba pedig az itthon használt termékek.

Balea Afrika testápoló 
Még talán a múlt nyáron lehetett kapni ezt a limitál kiadású, világ körüli termékcsaládot, amelyből nekem a testápolót sikerült beszereznem. Aztán használtam egy darabig, majd feledésbe merült, ám most újra elővettem, és nagyon megszerettem. Könnyű krémről beszélünk, gyorsan beszívódik, valamint egy kis csillogást is hagy maga után. Tartalmaz többek között argánolajat és shea vajat is. 
Avon Advance Techniques hajerősítő sampon
Szeptember óta ezt a sampont használom, és nagyon bevált. Mint azt már biztos tudjátok, mentol illatú, így aki azt nem szereti, annak nem ajánlom. Száraz, károsodott hajra ajánlják, arginint és keratint is tartalmaz. 
Avon Advance Techniques Long&Beautiful Hajspray
Töredezés elleni hajspray, kifejezetten a félhosszú, és hosszú haj számára. Ez tényleg beváltja amit ígér, nekem legalábbis nagyon szép a hajam a használata után, és szerintem kevésbé töredezett is.
Avon Planet Spa Sleep Serenity
Én is azok táborát erősítem, akik régen használták ennek az Oriflames változatát. Azt is nagyon szerettem, de ettől is úgy alszok,hogy csak na :D Levendulát, és kamillát is tartalmaz, fújható a testre, párnára és csak úgy a szobába is. 
Avon SuperFull szempillaspirál
Dúsító spirál, szépen szétválasztja a pillákat, és könnyen lehet boldogulni a keféjével is. Tökéletes választás, csak sajnos már lassan elfogy.
Avon Little Gold Dress parfüm
Próbáltam már mindegyik változatát a White kivételével, és mindegyik nagy kedvenccé vált, most épp ő az aktuális.
Clean&Clear Morning Energy
Egyszerűen imádom :D Szeretnék még róla bővebb tesztet is írni, mert tényleg nagyon jó. Reggel felébreszti a bőrömet, finoman radíroz: az eredmény pedig puha és sima bőr, nem szárít. 


Syoss Supreme Selection Restore 3in1 Intenzív Hajápoló Folyadék
Kis csodatermék :D Ezt is még a Glamour-napok alkalmából sikerült beszereznem, amolyan hajpakolásként használom. Hetente egyszer, hajmosás előtt 3-4 órával bekenem vele a hajam, aztán szokás szerint megmosom a hajam, az eredmény pedig puha, sima, fényes haj.
L´Oreal Elseve Fibralogy Sampon és Balzsam
Erről pont az előző posztomban írtam le a véleményemet, összességében nagyon szerettem használni őket.
Avon Advance Techniques Hajápoló Marokkói Argánolajjal
Már a második fog elfogyni belőle, sokak kedvence lett szerintem ez az argánolajat tartalmazó hajápoló. Ha bekenem vele a hajam hajmosás után, sokkal szebb lesz a végeredmény.
Ziaja Narancsolajos Tusfürdő-Bőrradír Mikrogranulátumokkal
Szépségboxom mellé kaptuk ajándékba, valami isteni az illata. Nagyon jól radíroz, én heti egyszer használom, nagyon sima lesz a bőröm a használata után.
Women´Secret W´eau Sea EDT Natural Spray
Szintén szépségoxom-os termék, imádom az illatát :D Már első szaglásra szerelem volt :D 

Elég sok terméket sikerült összegyűjtenem, de nem szerettem volna kihagyni egyiket sem. Ők voltak az elmúlt 3 hónap kedvencei, és van amelyik továbbra is az marad, de már sikerült beszereznem újdonságokat is így a télre készülődvén, hamarosan őket is meg fogom mutatni egy zsákmányos bejegyzés keretein belül.
Ti vettetek mostanában valami újdonságot? :) Bevált Nektek ezek közül valamelyik termék? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése