2014. május 10., szombat

Májusi pixibag 2014

Itt van május, ez pedig egyet jelent azzal,hogy megérkezett az új pixibag. Már nagyon vártam, imádom ezeket a kis szütyőket, hiszen mindig rengeteg kis kincset lehet találni benne. Nézzük is,hogy mit rejtett a mostani kis csomag:
Nagyon aranyos lett a mostani kis neszesszer is, igazán vidám, kicsit neonos beütésű, már teljesen nyárias hangulatú. 
 A tartalma
Amit előre tudtunk,hogy az alábbi márkáktól találunk majd benne termékeket: Labello, Wilkinson, Nivea, Max Factor. 
2 szórólap is lapult benne, a Niveás hátulján van egy pillangó, amit ha megdörzsölünk, akkor érezzük a deo illatát! :)
Max Factor nailfinity körömlakk 724 Blue Energy: Ígérete szerint ellenáll a repedezésnek és a töredezésnek. Számomra mégis ez a csomag legnagyobb csalódása. Miért pont ilyen rikító kék? Én ezt sose fogom felkenni... Láttam mások olyan szép kis világos, rózsaszínes-barackos árnyalatokat kaptak, nekem is olyan kellett volna...
Maxfactor Lipfinity Lasting Lip Tint: Elsőre ennek is meglepődtem a színén, hiszen a 02-es, lilás árnyalatot kaptam, de ez felkenve egyáltalán nem úgy néz ki, így úgy gondolom, vele jóban leszünk :)
Maxfactor Kohl Pencil 020 Black szemceruza: Ez tetszik, kis aranyos, akár utazáshoz is aktuális. 
Nivea izzadásgátló deo spray Powder Touch: Értékes kaolin összetevővel, színezőanyag és alkohol mentes. Ez is egy olyan termék, ami mindig jól jön, így ennek is örülök, ráadásul nagyon kellemes illata van. 
Nivea Creme Care Cream Shower 2X50 ml: Ebből a tusfürdő mintából 2 darabot is kaptunk, először azt hittem,hogy csak véletlen, de aztán láttam másoknál,hogy ők is kettőt kaptak, tehát direkt raktak bele ennyit. Végül is így már 100 ml :D De szerintem jobb lett volna mondjuk egy tusfürdő+egy testápoló párosításban. Szintén jól jöhet, ha például elutazunk valahova, vagy nyaralni megyünk. 
Labello Fruity Shine Watermelon: Gyümölcsös görögdinnye aromával felfrissíti az ajkakat. Csillogóvá és puhává varázsolja őket. Hosszan tartó ápolást nyújt. Szeretem a Labello termékeket, ez a dinnyés pedig biztosan nagyon ,,fincsi´´ lesz ( no nem megenni akarom :D ). 
Wilkinson sword Xtreme 3 Beauty borotva: Ismét egy olyan termék, ami mindig jól jön, főleg így nyár környékén. 

Összességében: Nagyon vegyesek az érzéseim ezzel a mostani pixibag-el kapcsolatban. Amiért tetszik,hogy többségében olyan termékek voltak benne, amiket el tudok majd használni, és szerintem már nagyon a nyárhoz illenek. De valamiért mégis elmaradt az a ,,hű´´ érzés. Talán a körömlakk nyomja rá erre a bélyeget, ha az más árnyalatban lett volna benne, akkor lehet,hogy másképp tekintenék a csomagra. És amiért még nem lehet panaszunk,hogy a Max Factortól 3 terméket is kaptunk, így aztán csak megérte a 3990 Ft-ot.

Nektek hogy tetszik a mostani pixibag? Megrendeltétek? :)

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű az a lakk :) bár igaz, hogy nem egy vidám, tavaszi szín. Amúgy nekem annyira most nem jön be a csomag, máskor jobban tetszett, egyedül a MF termékek tetszenek, a többi túl általános most szerintem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még mindig csak próbálok barátkozni a lakknak a színével, még mindig úgy vagyok vele,hogy bármilyen másik színnek jobban örültem volna. A többi termék pedig biztosan el lesz használva! :)

      Törlés