2014. május 6., kedd

Márciusi-áprilisi kedvencek 2014

Arra gondoltam,hogy ha már úgyis szeretek írni/olvasni elfogyott termékekről szóló bejegyzéseket, akkor lehet,hogy ki kéne próbálnom a havi-kéthavi kedvences összefoglalókat is, hiszen ezeket is szinte épp annyira szeretem olvasgatni másoknál. Így hát összeválogattam az elmúlt két havi kedvenceimet ( már látom is,hogy sikerült belőle kihagyni 1-et, 2-t :D ), de azért a fontosabb dolgokat láthatjátok. 
 Februári-márciusi kedvencek
Nivea stress protect deo: 48 órás védelmet ígér, de szerintem kevesen vannak, akik ne fürödnének 2 napig :D Én teljesen meg voltam elégedve vele, kellemes kis illata van, szépen tette a dolgát.
Dusch Das Pink Kiss tusfürdő: Már a csomagolása is nagyon csajos, hát még az illata. Kellemes parfümös-virágos, amivel nagyon jó érzés megzuhanyozni, az illata nem túl tartós, tusolás után még egy kicsit lehet viszont érezni.
L´oréal Paris Elseve szépítő sampon: Ezt a sampont kaptam, nem is tudtam róla, hogy létezik egyáltalán ilyen, pedig nagyon jó kis termékről van szó. Szilikonmentes, de mégse az a tipikus, ami kiszárítja a hajadat, és össze-vissza fog tőle állni, hanem mégis szép fényes hajat varázsol. Maga a sampon átlátszó, de tele van ilyen pici csillámokkal, ami szerintem mindenkinek egyből elnyeri a tetszését.
Avon naturals ibolya és szőlőmag hajfény balzsam: Száraz, durva, fénytelen hajra ajánlják, de azért táplálásban ne várjunk tőle csodát. Valamiért azonban mégis kedvenccé vált, talán a lila színe miatt, vagy az illata miatt ( ami az elején egyáltalán nem tetszett ), valamint azért is, mert kiöblítés után tényleg szép fényes és sima lett tőle a hajam.
Pantene Pro-V instant strengthening  serum: Ez egy hajerősítő szérum, amit hajmosás, balzsamozás után használok minden alkalommal. Könnyed kis krém, amely kinyomva fehér színű, ám ha szétdörzsöljük a tenyereink között, akkor ilyen vizes állagúvá válik. Én a hajam közepétől a végéig szoktam használni, figyelve arra,hogy a fejbőrömre ne kerüljön, és amióta használom, tényleg megfigyelhető,hogy egy kicsit erősebb lett a hajam, és nem is repül mindenfele :D
essence effect nai polish glitter jewels+Lovely Baltic Sand:  A essence új körömlakkjai közül ezt a kettőt sikerült eddig beszereznem, és mind a kettő nagyon elnyerte a tetszésemet, meg is mutattam már nektek őket: ITT és ITT.  A Lovely hozta a jól megszokott minőséget, hamarosan róla is olvashattak egy bejegyzés keretein belül.
essence sun club szemhéjpúder: A barnás árnyalatokat használom belőle rendszeresen, nagyon szép színek, megfelelően pigmentáltak, és mivel még az akció során vettem, annyiért tényleg nagyon megérte.
treaclemoon one ginger morning testápoló tej: A Müllerben akadtam rá erre a kis csodakrémre, isteni citromos illata van, könnyen beszívódik, és pihe-puha lesz utána a kezem tőle, ugyanis én kézkrémként használom.
avon naturals face tápláló arckrém olívaolajjal: Így tavaszra kerestem egy könnyedebb arcápolót, és erre a termékre esett a választásom, és úgy érzem, hogy jól döntöttem. A lemosójával együtt használom, maga a krém fehér színű, könnyen beszívódik, és a hidratálására sincs panaszom. Ha esetleg szeretnétek róla bővebben olvasni, akkor azt mindenképp jelezzétek kommentben!

Ennyi lett volna ez a kis összefoglaló, ha van kedvetek írjátok meg kommentben,hogy volt-e már valamelyik termékhez szerencsétek, bevált-e, illetve mik voltak mostanában a ti kedvenc termékeitek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése