2014. május 2., péntek

Lovely St.Tropez Nr.3.

Mint azt már biztosan jól tudjátok, a Lovely ismét egy csodálatos kollekcióval örvendeztetett meg minket,aminek én személy szerint nagyon örülök,hiszen ezek a lakkok nagyon jó minőségűek, kedvező áron kaphatóak és mindig kitalálnak valami érdekességet is. Ilyen most például a selyem körömlakk, amit ebben a posztban be is fogok mutatni nektek!
Lovely St.Tropez Nr.3

Egy rétegben az alábbi fedést érhetjük el vele


Két rétegben viszont már nagyon szép szerintem, lehet,hogy elfért volna még egy harmadik réteg is, de én azt már soknak éreztem volna. Néhány fényviszonyban így még kicsit átlátszódnak a körömvégek, de igazából nem feltűnő. Egyébként tényleg olyan lesz a végén a felülete, mint a selyem,valamint egy kis gyöngyházas csillogás is megfigyelhető,szerintem már csak ezért is megéri beszerezni belőle egyet. Nagyon gyorsan szárad, az állaga is tökéletes, se nem túl híg, se nem túl sűrű, szépen lehet dolgozni vele. Tartósságára sem lehet panaszunk, ezen a téren is hozza a Lovely-tól megszokott minőséget. 
Ha felkeltette az érdeklődéseteket, akkor ne habozzatok túl sokáig, mert limitált kiadású kollekcióról van szó. Egyébként találunk még az új termékek között homoklakkokat is ( amiket csak műkörömre ajánlott használni, pedig olyan szépek... ), valamint szemhéjtusokat is.
Én próbáltam ellenállni a kísértésnek, és egyenlőre csak ezt az egy lakkot vettem meg, de azt hiszem ez hamarosan változni fog, legalább még egyet szeretnék beszerezni :D

Nektek hogy tetszik a Lovely új kollekciója? Lecsaptatok valamelyik újdonságra? :)

2 megjegyzés: