2014. január 27., hétfő

Rimmel Space Dust Aurora

Bizonyára már sokan ismeritek ezt a lakkot, és nem kell nagyon bemutatnom, mégis úgy gondoltam,hogy ha ez a kis szépség már a birtokomba áll, akkor mindenképp meg kell mutatnom nekem is. Egy nem rég íródott haul bejegyzésben láthattátok,hogy én is lecsaptam rá végre, és milyen jól tettem. Nézzük is akkor,hogy teljesített nálam ez a lakk:


Egyszerűen gyönyörű árnyalat, pontosan nem is tudnám meghatározni a színét, olyan galaktikus :D Talán barna-ezüst-rózsaszín keverékének mondanám, mindenképp egy nagyon különleges darab. Árát tekintve picit drágább a Lovely-s Sand lakkoknál, de megéri befektetni rá, mivel nagyon tartós darabról beszélünk, én 6 nap után mostam le, de még bírta volna 1-2 napig, csak egy nagyon kicsit volt megkopva. 2 rétegben tökéletesen fed, én fedőlakkot nem is használtam rá. 

Próbáltátok már ezt a lakkot? Meggyőzött titeket? :)

4 megjegyzés:

  1. Nekem is meg van ez a lakk, és bátran mondhatom, hogy a kedvencem. A színe, az állaga,a száradása, és a tartóssága is tökéletes.
    A körmeiden is nagyon jól áll, illik a bőröd a színéhez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igen, ez egy valóban tökéletes körömlakk, kívánni sem lehetne jobbat és még az ára is kedvező a minőségéhez képest! :)

      Törlés
  2. Megunhatatlan, egyszerűen bolondulok én is érte :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom nem csak én szerettem bele ebbe a lakkba! :)

      Törlés