2014. január 15., szerda

Az utánpótlás

Az előző posztban ugye azokat a termékeket mutattam meg, amelyeket az elmúlt időszakban elhasználtam. Most jöjjön hát az utánpótlás! :) Ezek között vannak olyanok, amiket még karácsonyra kaptam, de vannak általam vásárolt termékek is, így ezek alapján próbálok nektek tájékoztatást adni róluk! Igazából nem csoportosítottam őket, csak ahogy a kezem ügyébe kerültek, úgy fognak jönni:
Luxe dúsító szempillaspirál
A fekete gyöngypigmentek kiemelik a szempillákat, míg az egyedülálló spriálkefe dúsítja és különválasztja őket. Nem maszatolódik, nem csomósodik.
Imádom, nagyon jó kis szempillaspirál. Tényleg nem maszatolódik, nem csomósodik, sőt még nehéz is lemosni. Később bemutatom bővebben is! 

Solutions winter night krém
Segít megelőzni, hogy a bőr véredényei megsérüljenek a hideg miatt. Extrém hidratálást biztosít, táplálja és regenerálja a bőrt. Mandulaolajat, zöld kávét, D-, C-, B- és E- vitamint valamint omega-6 zsírsavat tartalmaz.
Tele szép kis összetevőkkel, már emiatt is nagyon szeretem, valamint tényleg nagyon jól hidratálja a bőrt. Minden este bekenem vele az arcomat, és másnap puha arcbőrrel ébredek :)

Katy Perry Killer Queen ajándékcsomag
Kis mintám volt a szépségboxomból ebből az illatból, és hát nagyon megtetszett. Aztán addig mondogattam itthon,hogy tetszik nekem, míg végül karácsonyra megkaptam ezt a kis csomagot.
Rimmel Space Dust körömlakk Aurora
Oh de rég szerettem volna már beszerezni. Aztán biztos ismeritek azt az érzést, amikor egy sikeres vizsga után betévedtek egy Dm-be, vagy Rossmann-ba :D Nah hát így történt ez velem is, a többit már tudjátok :)


L´occitane she vajas kézkrém minta
Szupersimító kényeztető balzsam, mely gyorsan felszívódik, segíti a száraz, dehidratált bőr gyógyulását. Anti-oxidáns E vitamin tartalma táplál, és még a legdolgosabb kezeket is felfrissíti. 20% Shea vajat tartalmaz.
A Marie Claire újsághoz járt ajándékba, jól fog jönni, akár ilyen táskába bedobósnak is! :)

Pantene hajápoló szérum
A hajmosást és balzsamozást követően vigyen fel kis mennyiséget a törölközővel áttörölt hajra.Oszlassa el egyenletesen. Ne öblítse ki, felvitele után végezze el a hajformázást a szokásos módon.Azonnali hajerősítő szérum. 
A DM-ben egy külön polcra kipakolva találtam sok új Pantene terméket. Nem tudom,hogy csak kívülről újultak-e meg, vagy az összetételük is, mindenesetre őt választottam kipróbálásra. Tesztet fogok hozni róla!
Avon Planet Spa Perfectly Purifying arcpakolás
Holt-tengeri sót és iszapot tartalmazó iszappakolás, melyek tisztító hatásukról ismertek.
Kitűnően tisztítja és feszesíti a bőrt, hogy felfedje annak puhaságát, simaságát és feszességét. Felszívja a fölösleges faggyút a bőrfelszínről és csökkenti a pórusok külsejét. 

Avon Senses Dazzling tusfürdő
Az aranyló ámbra és a ragyogó bazsarózsa aromák felmelegítik érzékeidet karácsonyra.
Avon Naturals Ibolya és szőlőmag hajfény balzsam
Száraz, durva, fénytelen hajra.
Balea sampon vanília illattal 
300 ml, minden hajtípusra
Mindennapos használatra alkalmas. Nem tartalmaz szilikont. Bársonyosan puha, selymesen csillogó és mennyei vanília illatú haj. Az értékes vanília kivonat vitalizálja a hajat és  a fejbőrt. Antisztatikus hatással. B3-vitamin és B5 provitamin puhává varázsolja a hajat anélkül,hogy károsítaná azt. 
Limitált kiadás.
Aki szereti a vanília illatot, annak mindenképp ajánlom! Isteni vanília puding illat, nagyon kellemes vele a hajmosás és tényleg széppé varázsolja a hajat.
Himalaya Herbals Complete Care fogkrém
Egy speciális gyógynövényes formula, amely 12 órás védelmet nyújt a káros baktériumokkal szemben, továbbá eltávolítja a fogakon felhalmozódott felületi szennyeződéseket és a lepedéket.
Elsőre érdekes, hiszen a tubusból kinyomva nem a megszokott látvány fogad minket, hanem egy barna színű fogkrém. Mindenesetre eddig elégedett vagyok vele :)


Ezeket a termékeket sikerült tehát beszereznem az elmúlt időszakban. Melyikre lennétek kíváncsiak? :)

Próbáltátok már valamelyiket? :)

4 megjegyzés:

  1. a rimmel lakkot imádni fogod, beleszerettem :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most kentem fel, és már imádom :D Egyfolytában azt nézegetem :D

      Törlés
  2. A Rimmel lakkot én is megvettem a lila után: ) Uh az egyik legfincsibb illat a Katy Perry parfüm,ha nem lenne sok illatom tuti megvettem volna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rimmel lakkot nagyon jó vételnek tartom, már most nagyon szeretem :) Nekem is van egy csomó parfümöm itthon, de azért nem bánom,hogy most már ez is a gyűjteményem részét képezi :D

      Törlés