2014. január 25., szombat

Essence szerzemények

Természetesen én sem hagyhattam ki az essence kifutó termékei között lévő keresgélést, ugyanis 1-2 dolgot én is szerettem volna beszerezni. Voltam Rossmannban, Müllerben, valamint több DM-et is bejártam, és persze mindenhonnan pont azok a dolgok hiányoztak, amiket szerettem volna megvásárolni. Pedig nem voltak nagyon kifosztva az állványok, főleg a Rossmann-os nem, de mégis csak az nem volt, amire vágytam volna. Nah mindegy, így szokott ez lenni... :D 
sun club glamour to go eyeshadow
árnyalat: 01 south beach
Nagyon megtetszett ez a kis paletta, főleg a barnás árnyalatok miatt vettem meg, hisz mostanában azokat részesítem előnyben. Véleményezni még nem tudom, mert még nem próbáltam, de ami késik, nem múlik :D
metal glam szemhéjpúder
Fémes és csillogó hatást ad. A különlegesen lágy textúra magas fedéssel és fémes hatással kifejező szemeket, szemet gyönyörködtető végeredményt garantál! A csillogó fehéres ezüsttől az aranyon át egészen az intenzív narancsig, a piros és a világos türkiz árnyalattól kezdve a kétféle földes barnán át egészen a sötét feketéig.
Ilyet már régóta szerettem volna venni, de mindig drágálltam, ám most sikerült lecsapnom egy nagyon szép fehéres árnyalatra, a 08-asra, amely az n´ice frosting nevet viseli. Fekete szemceruzával, szempillaspirállal gyönyörűen mutat, így nagyon örülök neki! :)
XXXL shine szájfény
Mostanában nagyon tetszenek ezek a csillámos szájfények, így egyértelmű volt a döntés, hogy ő is kell nekem. Tényleg nagyon szép fényes, és az illata is nagyon kellemes. 
Árnyalat: 14 Bubble Babe
24h hand protection balm- 24 órás védelmet nyújtó kézkrém
amely intenzíven ápolja a kiszáradt és repedezett bőrt. A helyreállító formula, shea vajjal és kókusz olajjal hidratál és ápol, valamint védi a bőrt a kiszáradástól 24 órán át. Nem hagy zsíros érzetet maga után. Eper és fekete csokoládé illatú kézkrém. 
Ő nem a kiárusítás része, hanem egy újdonság, amit már nagyon vártam,hogy nálunk is megjelenjen. Isteni illata van, tényleg hamar beszívódik, és nem hagy ragacsos érzetet maga után. 

2 körömlakkot szerettem volna beszerezni, de persze már egyikből sem találtam. Az egyik a 112-es time for romance árnyalat lett volna, a másik pedig a 156-os pirosas sand lakk. Azért még továbbra is nyitott szemmel járok, hátha megpillantom őket valahol.
Ti miket vásároltatok a kifutó termékek közül? :) Szeretnétek tesztet látni a szemhéjpúderekről?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése