2014. január 19., vasárnap

Clinians Reducell Forte teszt

Az elfogyott termékekről szóló bejegyzésemben már említettem,hogy a végére értem ennek a testápolónak is,amely a szeptemberi szépségboxomban lapult, ezért most már el tudom mondani nektek róla a véleményemet. Szerintem pont jó az időzítés, ugyanis így év elején sokan megfogadják az életmódváltást, és ehhez jól jöhet az eredmények fokozásához egy ilyen narancsbőr elleni krémzselé. 

Clinians Reducell Forte narancsbőr elleni erős krémzselé
Élénkítő hatás: a jódozott alga javítja az anyagcserét és vitalizálja a szöveteket. A biosejt kivonatok segítenek eltávolítani a szennyeződéseket. Elvezeti a felesleges folyadékot: escin kivonatok és a koffein segít eltávolítani a lerakódott vizet, így javítja a szövetek működését. A koffein segít feldolgozni a lerakódott zsírokat. Erősít: a szerves szilícium és növényi proteinek erősítik a bőrt, összetettebbé és egészségesebbé teszik azt.
Használati utasítás: a cellulitisz erősségének megfelelően 1-2 alkalmazás naponta, 20 napon keresztül, 1 alkalmazás naponta, havonta 1 héten keresztül.
Masszírozza be lentről felfelé haladva a teljes felszívódásig.
Dermatológiailag tesztelt. 
A dobozban találunk egy kis lapocskát is, amely megmutatja a krém helyes alkalmazását.
A fentebb olvasható szöveg található meg a doboz hátulján. A termék egy viszonylag nagy, de a tubus nagyságához képest megfelelő méretű dobozban van, melyben található a 200 ml-es tubus. Fehér, könnyen kenhető krémről beszélünk, ami nagyon könnyen beszívódik, nem hagy maga után ragacsos érzetet, és akármennyit is kentem magamra, mindig beszívta a bőröm. Próbáltam kevesebbet, többet, mindig könnyen beszívódott. Igazából nem értettem ezt a magyarázatot,hogy mikor hogy hány napig kenjük vele magunkat, így hát én kb. 4 hétig kentem be vele magamat minden este a problémás területeken, persze 1-2 nap biztosan kimaradt. Ezután hagytam egy kis szünetet, majd elhasználtam még a megmaradt terméket. Összességében szerintem egy nagyon hatásos krémről van szó, látható eredményt lehet elérni vele. Persze mindez a megfelelő életmód mellett érvényesül leginkább. Vagyis igyunk minél több vizet, mozogjunk, próbáljunk egészségesen étkezni stb... Igazából nekem külön tornázás nem igazán volt most mellette, de nagyon sokat sétáltam, rohangáltam ide-oda, a megfelelő folyadékfogyasztásra és az étkezésre próbáltam úgy-ahogy odafigyelni, de számomra így is észrevehető a változás. Szerencsére van belőle még egy tubussal, így azt majd tavasz-nyár környékén akarom bevetni, jól fog az még olyankor is jönni :) 

Ilyen terméket a Szépségbolt honlapján tudtok vásárolni, most 50%-os kedvezménnyel ITT

Felkeltette az érdeklődéseteket? Esetleg próbáltátok is már? Milyen ehhez hasonló termékek váltak be Nektek?

2 megjegyzés:

  1. Én is írtam róla tesztet, teljesen meg voltam vele elégedve, az Oriflamees terméket használtam eddig, de ez jobb nála, most egy Avonosat nyúzok, aztán lesz egy összehasonlító poszt is. Tényleg hatásosak ezek a készítmények :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Avonossal én is nagyon sokáig szemeztem, aztán csak nem próbáltam még ki, én most egy Eveline-eset használok, eddig az is tetszik :)

      Törlés