2014. január 10., péntek

Elfogytak04

Az elmúlt időszakban is sikerült elhasználnom  ,,pár´´ dolgot, így most erről írnék egy kis összefoglalót.
Avon hajápoló marokkói argánolajjal
Már a 2. üveggel használtam el belőle, nagyon szeretem hajmosás után a hajvégeimre kenni. Egyrészt könnyebben kifésülhető lesz, másrészt ugye ráfér egy kis argánolajos ápolás.:) Egyenlőre nem vásárolom újra, mivel most a Gliss Kur Hair Repair olaját használom, ami a Pixibagben lapult.
Gliss Kur Ultimate Oil Elixír kifésülő balzsam
Ezzel is elégedett voltam, írtam is róla tesztet ( ITT ) , segített a hajam kifésülésében, kellemes illata volt, viszont nem táplált eléggé, így egyenlőre ő sem lesz újra vásárolva, mert most egy Avonos töredezés elleni sprayt használok helyette. 

Listerine Total Care Zero 6 in 1
Eddig nem használtam szájvizeket, de ezeket annyira reklámozták,hogy kedvet kaptam a kipróbálásához, és milyen jól tettem. Nagyon friss, és tiszta érzetet hagy maga után, és nagyon szerettem öblögetni vele, így ő újra vásárlós lesz mindenképp!
Sensodyne Repair&Protect Extra Fresh
Egy időben nagyon érzékennyé váltak a fogaim, akkor használtam ezt a fogkrémet, és szerencsére tényleg segített. Egyébként már nem először próbáltam, szóval biztosan venni fogok még belőle máskor is!
L´oréal Elvital színvédő sampon
Ebben a tubusban már nem sok volt, akkoriban használtam, amikor be volt festve a hajam tartós, kimosható festékkel,viszont nem akartam már rakosgatni tovább a fürdőben, így elhasználtam. Szép fényt ad a hajnak, kellemes vele a hajmosás.
Avon Advance Techniques hajerősítő és védő sampon
Aktuális csodasamponom :D Az egyetlen olyan sampon, amely mostanában tényleg be is váltotta amit ígért. A hajam ápolt volt, érezhetően kevésbé töredezett és nagyon gyorsan nőtt tőle ( én legalábbis ennek tudtam be a gyorsabb növekedést ) . Bármikor szívesen újra veszem!
Fa gránátalmás tusfürdő és testápoló
Ez egy tusfürdő, ami egyben testápoló is. Úgy habzik és tisztít, mint egy tusfürdő, de olyan intenzíven táplálja a bőrt, mintha most krémeztük volna be magunkat. Valóban nagyon puhává teszi a bőrt, de az én száraz bőrömre azért mindig használtam utána testápolót is. 
Balea Hawaii Pineapple tusfürdő
Isteni ananász illat, nyáron abszolút kedvenc lehet szerintem, bár én ősszel is nagyon szerettem.
Schauma Lightweight Care Sampon
Hát ő már nagyon régóta ott állt a szekrényemben, nem is tudom miért nem használtam el hamarabb, mert pozitív csalódás volt.Vékonyszálú, fénytelen hajra ajánlják. Szilikonmentes, tengeri kollagén kivonatot valamint intenzív ápoló fehérjét tartalmaz. 
Avon Naturals rózsa és barack hidratáló kézkrém
Az Avonos kézkrémeket ( is ) nagyon szeretem, ennek pedig vmi isteni illata volt, megfelelően hidratált, így bármikor újra venném.
L´oréal Elseve Fibralogy sampon és balzsam
Már egy bővebb bejegyzésben elmondtam róla a véleményemet ( ITT ). Röviden tehát: nagyon jó termékeknek tartom őket, nagyon szép volt tőle a hajam, viszont azt nem mondanám,hogy megvastagodtak tőle a hajszálaim. Ha szeretnétek kipróbálni, most láttam,hogy akciós a Rossmann-ban, 690 ft ha jól emlékszem.
Clinians narancsbőr elleni erős krémzselé
A szeptemberi szépségboxom egyik terméke. Hamarosan hozom róla a tesztet :) Elöljáróban annyit róla,hogy nagyon jó kis termék, és aki gondolkodik egy hasonló termék megvásárlásán annak szívesen ajánlom. 
+2 termék, amelyik elfogyott, viszont ki lett dobva a tubusuk:
Softab mélyhidratáló hajpakolás
Még a nyáron, júniusban vásároltam ezt a pakolást (ITT), szóval jó sokáig elég volt, mivel amúgy is elég nagy kiszerelés, 500 ml-es. 2-3 percig kell a hajon hagyni, számomra ez is pozitívum volt,hogy nem egy fél óráig kellett rajta hagyni. 
Avon Naturals Sárgabarack 2 az 1-ben sampon és balzsam
Az Avon Naturals samponok közül számomra eddig a legjobb volt, de mostanában valahogy leszoktam ezekről a samponokról, így egyenlőre nem lesz újra vásárolva. 

Ennyi lett volna az elmúlt idők termése, természetesen az utánpótlást már beszereztem :D Hamarosan meg is mutatom itt egy bejegyzés keretén belül.
Ti miket használtatok el mostanában? Linkeljetek! :) Próbáltátok már valamelyik terméket? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése