2013. szeptember 10., kedd

Rimmel London 60 seconds körömlakk

A nyári kiárusítások között kutatva találtam rá erre a körömlakkra, mindössze 399 Ft-ért. Nagyon megtetszett a színe, így nem volt kérdés,hogy haza hozom magammal :) Eredeti ára, ha jól tudom, körülbelül 1200 Ft.
Tv reklám:
Egyetlen perc alatt száradó körömlakk, új Xpress ecset, az egyszerű és egyenletes felvitelért. 5-ször erősebb körmöket ígér. 
                    Árnyalat: 230 Portobello Pink

Szerintem gyönyörű színe van, közelről megnézve pici csillámocskák is találhatóak benne, ám ez nem feltűnő, csak feldobja egy kicsit az alap rózsaszínt. Egyébként tényleg meglepően könnyen szárad, még a második réteg is. Eredetileg díszítést terveztem rá, de eltűnt a nyomdázómhoz tartozó lakk, és azóta sem találom sehol, szóval hogyha valaki találkozott volna vele, üzenem neki,hogy KERESEM :D
Tőletek pedig arról szeretnék még információt kapni,hogy milyen típusú bejegyzésekre lennétek kíváncsiak? Miről olvasnátok szívesen? :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép rózsaszín, olyan kellemes. Jól áll! :)
    Nekem ebből a sky high van meg, és nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Rákerestem arra a színre is, ami neked van meg, az is nagyon szép lehet :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik, pont egy ilyesmit kerestem már régóta. Köszönöm a kommentet! :)

      Törlés
  3. szép színe van:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűséges, nagyon szeretem a rózsaszín lakkokat :) Rimmel lakkom még nincs, de kedvet kaptam hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem volt még Rimmel lakkom, de ezt nem tudtam otthagyni. :D Én is szeretem a rózsaszín lakkokat, szerintem alapkellékek :)

      Törlés