2013. szeptember 20., péntek

Első őszi manikűr

Igaz már mutattam Nektek a hónapban egy lakkot, de az ugye rózsaszín volt, és bár a mostani sem az a kimondottan nagyon őszies szín, azonban ez már egy kicsit közelebb áll a dologhoz. Két lakkot használtam fel, az egyik egy NYC lakk, amit a Müllerben sikerült megvásárolnom akciósan, 595 Ft helyett 345 Ft-ért, a másik pedig a szintén nemrég beszerzett kékes Lovely Baltic Sand lakk volt. 

NYC 043 Loft in Williamsburg, Lovely Baltic Sand Nr.3

A Baltic Sand lakkot csak a gyűrűsujjamra használtam, nekem nagyon tetszik a végeredmény:


Egyedül a tartósságával akadtak problémáim, ugyanis a New York Color lakknak elvileg hosszan tartónak kellene lennie, ami akár 10 napot is kibír, nos én fedőlakkot is kentem rá, mégis 5 nap múlva eléggé megkopott. De ez az 5 nap azért ideálisnak számít szerintem ilyen árkategóriában. 
Nektek hogy tetszik? :)

6 megjegyzés: