2013. szeptember 18., szerda

Cosmopolitan+Catrice

Igen-igen, ismét itt vagyok! :) Ígérem hamarosan ismét rendszeresek lesznek a posztok, ma már el is kezdem :) Egy nagyon jó ajánlatra szeretném felhívni a figyelmeteket. Az októberi nagyméretű Cosmopolitan magazinhoz ( amely most jelent meg nemrég ) Catrice körömlakkot adnak ajándékba. 3 szín közül lehet választani: sötétlila, mentazöld és babakék. Én ma már be is szereztem, és a mentazöldre esett a választásom! :)



Nekem ez az első Catrice lakkom, és már alig várom,hogy kipróbálhassam. Az újság ára 795 Ft, szerintem teljesen megéri ennyiért így lakkal együtt! :)Teszt lesz róla hamarosan a blogon!

Van Catrice lakkotok? Mi a véleményetek róla? :)

4 megjegyzés:

  1. Tényleg megéri, de én a kicsit vettem meg, ugyanis nem láttam a nagy Cosmot! :/
    De nyertem Zuti blogján egyet, és én is birtokomba vettem az első Catrice lakkomat! Várom majd a te beszámolódat, hogy mi lesz róla a véleményed, még én sem próbáltam ki az enyémet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában én is kicsit szoktam venni, de amikor megláttam, hogy mi jár a nagyhoz, akkor egyértelmű volt a választás :D Nemrég próbáltam ki egyébként a lakkot, eddig nagyon tetszik, hamarosan felkerül róla a beszámoló! :)

      Törlés
  2. Ja, szupi kis ár! Megéri így, én is láttam, csak nem vagyok nagy körömlakkos, de én pl. a Meglepetés magazinnak örültem meg, mert abban meg választhatóan szemceruza vagy szájfény volt. Ha érdekel, itt megnézheted: http://fairyjuice.blogger.hu/2013/09/21/hetvegi-haul :-)
    Ivett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont láttam a múlthetiben,hogy a mostanihoz milyen jó kis ajándékok fognak járni :) De köszi,hogy szóltál, benézek hozzád! :)

      Törlés