2013. szeptember 8., vasárnap

Elmúlt időszak szerzeményei

Először is elnézést szeretnék kérni, amiért elég régen jelentkeztem. Sajnos mostanában elég sok minden összejött, de igyekszem visszaállni a rendszeres bejegyzésekhez. Most az elmúlt időszakban beszerzett dolgaimat fogom bemutatni. Nem sok termékről van szó, inkább csak olyanokról, amelyek tényleg szükségesek voltak. Körömlakk terén várom már az Essence új lakkjait, valamint egyéb termékek esetében is inkább már az új, őszi dolgokat várom.
Lovely Baltic Sand: Korábban a pirosas színt már ugye sikerült beszereznem, láthattatok is róla tesztet, de most akciósan végre ráleltek erre a kékre is.
Avon körömerősítő gél: Ez egy körömerősítő és kondicionáló folyadék gyémántporral, amely segít keményebbé tenni és védeni a körmöket. Nagyon jó kis akcióban lehetett kifogni, hiszen 1380 Ft helyett 399 Ft-ba került.
Maybelline Colorama: Ezt a szépségboxommal együtt rendeltem meg, amikor 800 Ft-os kupon volt a Szépségbolt honlapján, a lakk pedig kb. 550 Ft-ba került, szóval mondhatni ingyen jutottam hozzá. Sajnos mégis csalódást okozott, mert nagyon hamar kopik. Teszt hamarosan lesz róla a blogon.
Vásároltam 3 db tusfürdőt is, ezeket általában akkor szerzem be, amikor valamelyik nagyobb városban járok, ahol van DM. Mivel nagyon szeretem a Balea termékeit, így nem kérdés,hogy tusfürdőt is szívesen vásárolok tőlük. 300 ml tusfürdőt kapunk 269 Ft-ért. A Fa tusfürdő is akciós volt most a DM-ben, 349 Ft-ba került.
Balea hidratáló arctisztító kendő ,,Green Coconut ´´ mandulaolajjal és E-vitaminnal, gyümölcsös illattal, normál bőrre, 2X25 db
Szintén Balea, szintén DM. Szeretem ezeket az arctisztító kendőket, és nagyon örültem ezeknek a limitált kiadásúaknak. 3 féle volt kapható, én a zöldet választottam. Jól jött ez a kiszerelés, mert legalább egy csomagot itthon hagytam, a másikat pedig a dobozzal együtt felvittem az albérletembe. 

Ti vásároltatok mostanában valamit? Ezek közül próbáltátok már valamelyik terméket? :)
És ne feledjétek, még lehet jelentkezni a nyereményjátékra! :)

8 megjegyzés:

  1. A Lovely baltic sand narancs színe még mindig készlethiányos :SS Vadászni kell rá még egy kicsit! :D
    Ajj ezek a Balea termékek. Mindig eltervezem, hogy meglátogatom őket, de tegnap is voltam a DM-ben és megint elfelejtettem. Pedig ez a 269 ft-os ár semmi érte.
    Jó dolgokat sikerült kifognod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sőt én mostanában már sok helyen nem is láttam a Baltic Sand lakkok közül egyet sem. Aztán most szerencsére ebből a színből még találtam :) Legközelebb írd fel egy kis cetlire,hogy Balea termékek!!! :D

      Törlés
  2. Az arctisztító kendő nagyon jól néz ki, eddig nem is láttam....mennyibe került? A héten lehet én is megnézem, mert eddig bejöttek a Balea kendők:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így a csomag 1000 Ft-ba kerül, tehát kb. pont annyiba mintha megvennél 2 csomagot belőle külön, csak még ez a kis dobozka is jár hozzá :)

      Törlés
  3. Szia! Ilyen Balea kendőből nekem rózsaszín (pitaya) és lila (cassis) van. Szintén normál bőrre valóak. Nekem is nagyon bejöttek, vennék más illatot belőle, ha elfogynak. Ezek a kis dobozok olyan cukik különben is. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is nagyon aranyosak és praktikusak ezek a kis dobozok, ezek a limitált kiadások pedig külön jól sikerültek! :)

      Törlés
    2. Majd veszek, ha elfogy, ami van... gondoltam én... aztán csak nem bírtam ellenállni a kísértésnek második alkalommal, úgyhogy megvettem a zöldet is. :-D :-)
      Ivett

      Törlés
    3. Hehe :) Én is legszívesebben megvásároltam volna mind a 3 félét, mert mindegyik nagyon tetszett. De reméljük lesznek még ilyen jó kis limitált kiadások! :)

      Törlés