2013. szeptember 27., péntek

Avon Mega Effects szempillaspirál teszt

Nemrégiben egy nagy újdonságnak számító szempillaspirál jelent meg az Avonnál, amely különleges kialakítása révén sok ember kíváncsiságát felkeltette. Én sem szerettem volna kimaradni a jóból, így akciós áron megrendeltem a terméket. Mivel már egy ideje használom, gondoltam beszámolok róla, nekem mennyire jött be. 
Avon Mega Effects szempillaspirál
Fedezd fel a forradalmian új szempillaspirált! Mega panorámahatás egyetlen könnyed mozdulattal. Az első réteg felvitelével 40%-kal* több szempillát fest be.
Formula: ultrafekete szilikonpigmentek a megaintenzív fekete színért.
Kefe: A spirálkefe illeszkedik a szempillák természetes ívéhez és befed minden egyes szempillát a tövétől a végéig, a belső szemzugtól a külső szemzugig.
Eredeti ára: 3100 Ft, akciósan: kb. 1699 Ft

A spirál egy kis dobozkában érkezik, igazából elég kicsinek tűnik, pedig nem tartalmaz kevesebb festéket, mint bármelyik másik. Még egy kis tájékoztató lap is lapul benne, amely megmutatja, hogyan is kell használni a szempillaspirált. Igazából szerintem dolgozni nem nehéz vele, viszont az az egyik hátránya,hogy annyira lassan szárad meg a pillákon a festék,hogy az idő alatt összekenem vele a szemhéjamat. Tehát nem a kifestésnél kenődik el, hanem utána, amíg még szárad.A másik hátránya,hogy nagyon sok festéket vesz fel a spirál, és túlzottan folyékony is. Pedig összességében nagyon szép hosszú pillákat eredményez, szépen ki lehet vele emelni a szemet, ha ezeket a hátrányait nem vesszük figyelembe. Valamint ha még egy kis dúsító hatása is lenne, az sokat dobna rajta.
Készítettem előtte-utána képet, amely nem lett a legjobb, mert telefonos, de azért a lényeg kiderül belőle szerintem:

Bevallom, nem lett a kedvencem, van másik Avonos szempillaspirálom, amit sokkal jobban szeretek, de azért jó volt ezt az újdonságot kipróbálni. Eredeti árán nem venném meg, de így akciósan azért jó vételnek tartom. 
Ti megvásároltátok ezt a spirált? Tetszik Nektek az eredmény?
Ui.: Ne felejtsétek el, még vasárnapig lehet jelentkezni a nyereményjátékra, ITT.

4 megjegyzés:

  1. Egész hatásosnak néz ki, én nem vettem meg, mert nem lenne türelmem megtanulni a használatát. Tényleg szép a pilládon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem nehéz a használata, csak annak néz ki! :) Bár az tény, hogy egy egyszerű szempillaspirállal hamarabb végezni :D

      Törlés
  2. Tényleg nagyon hatásos, lehet beszerzem majd magamnak, de én annyira idegennek tartom a kialakítását. :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elsőre talán furcsának néz ki a dolog, de könnyen meg lehet szokni szerintem! :)

      Törlés