2014. április 12., szombat

Glamour-napos+egyéb szerzemények

Ismét elérkeztek a Glamour-napok, pedig még nem is régen volt az előző. Ilyenkor mindig szuper dolgokat lehet vásárolni, igen kedvező áron. Első körben azokat a termékeket mutatom meg, amelyeket most sikerült beszereznem, a végén pedig azokat is, amelyeket az elmúlt időszakban, mert már régen írtam ilyen bejegyzést ( még januárban ). Mostanában próbáltam tényleg csak olyan dolgokat venni, amelyekre tényleg szükségem van, hiszen próbálom felélni a tartalékaimat :D
Glamour-napos szerzemények
Alaptársalgás olaszul könyv: Egy ideje olaszul is tanulok, és már épp szükségét éreztem egy ilyen könyvnek,most ehhez is 20% kedvezménnyel tudtam hozzájutni a Libri-ben. 
Maybelline the Colossal Go Extreme! Volum´: Őt már akkor kinéztem magamnak, amikor megjelent, és tudtam,hogy a Glamour-napokon ezt bizony be kell szereznem magamnak. Nagyon tetszik a keféje, remélem,hogy jól fog teljesíteni, hamarosan érkezik róla teszt is!
Max Factor 2000 calorie: A Max-Factor spirálok nagy kedvenceim, így hát nem volt kérdéses,hogy felhasználom az 50%-os kupont, így egy 1000-ért jutottam hozzá. Igazából úgy voltam vele,hogy majd ott eldöntöm, hogy melyik kell nekem, de mivel annyian voltak,hogy alig lehetett odajutni valamihez, így szinte csak gyorsan elkaptam ezt, hogy akkor jó lesz ez ( persze előtte azért lecsekkoltam a választékot :D )
Alverde Éjszakai Szempillanövesztő szérum koffeinnel: A sok pozitív vélemény meggyőzött ezzel a termékkel kapcsolatban. Kíváncsi leszek,hogy tényleg tudja-e amit ígér, ha szeretnétek erről is beszámolok majd.
L´oréal Elseve Fibralogy sampon: Mint tudjátok, használtam már ezt a sampont, és akkor is elégedett voltam vele, ezért döntöttem úgy,hogy 390 Ft-ért megéri beszerezni belőle egy utánpótlást. 
Garnier Fructis Goodbye Damage Split-Ends Szérum: A samponját és a balzsamját már próbáltam korábban, és bár azok annyira nem varázsoltak el, gondoltam teszek még ezzel is egy próbát, hiszen most ezt is 50% kedvezménnyel tudtam megvásárolni. A hajolajam pedig lassan el fog fogyni, ezért is megérte most beruházni erre a hajvégápolóra. 

Innentől következzenek azok a dolgok, amiket nem a Glamour-napokon, de mostanában szereztem be:
Syoss Supreme Selection Restore mélyreható regeneráló sampon: A Müllerben fél áron lehetett hozzájutni sok Syoss termékhez, így erre a samponra esett a választásom, mert a pakolása nagyon bevált, így nagyon remélem,hogy ez is ugyanolyan jó lesz. 
Garnier Body zuhanyozás közben testápoló: Bár a Nivea hasonló termékeit csak mintákon keresztül próbáltam ki, azok annyira nem nyerték el a tetszésemet, de gondoltam adok egy esélyt a Garniernek is, és milyen jól tettem, ez sokkal jobban teljesít.
Essence effect körömlakk: Az új körömlakkok közül ez volt az első, amit kipróbáltam, láthattatok is már róla egy tesztet: ITT
Treaclemoon one ginger morning testápoló tej: Ezek a színes kis termékeket mindig elnyerték a tetszésemet, viszont eddig csak nagyobb kiszerelésben találkoztam velük, most viszont találtam ilyen kicsiben is, így végre ki tudtam próbálni. Isteni illata van, könnyen beszívódik ( én főleg kézkrémként használom ), és nem ragad egyáltalán, szóval nagyon örülök neki.
Természetesen az Avonos termékek sem maradhatnak ki egy zsákmányos posztból :D
Avon naturals zöld olívabogyó arclemosó és tápláló arckrém: Mivel szeretem az avon naturals termékeit, így nem volt kérdéses,hogy ezt a zöld olívabogyós változatát is kipróbálom. Eddig elégedett vagyok velük, és szintén nagyon kedvező áron lehetett hozzájuk jutni. 
Avon Care Cocoa Butter testápoló: Ehhez is kedvezményesen jutottam hozzá.Isteni illata van, nyáron a napozókrémeknek szokott ilyen illatuk lenni.

Ennyi lett volna ez a mostani bejegyzés, így visszanézve ismét sikerült elég sok dolgot összegyűjtenem, így megint lesz minek elfogynia :D Ez most egy kicsit ilyen utánpótlásos bejegyzés is, hiszen nemrég olvashattatok a mostanában elfogyott termékeimről: ITT.  
Egyébként visszanéztem,hogy mikről ígértem még nektek tesztet, és készítettem egy listát, így szépen sorban jönni fognak a tesztek a kimaradt termékekről. 
Van tapasztalatotok valamelyik termékkel kapcsolatban? Melyikről szeretnétek tesztet látni? Voltatok Glamour-napozni? :) 

2 megjegyzés:

  1. Én a rossmannból mindössze két dolgot szerettem volna venni, de egyik sem volt. A fructis részleget teljesen lefosztották... :/ Úgyhogy marad megint a balea sampon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nekem is csak azért volt szerencsém, mert péntek d.e. voltam, de már így is néhány termékből alig lehetett találni. A Balea samponok mindig jól jönnek... :D

      Törlés