2014. április 1., kedd

Elfogytak 05

Elérkezett az április is, és ezzel itt van egy újabb elfogyott termékes bejegyzés. Utoljára január elején írtam ilyet, azóta ismét sikerült összegyűjtenem jó pár üres flakont, így most őket értékelném egy pár szóban. 
 Testápolás
Eveline slim extreme 3D karcsúsító és bőrfeszesítő krém: Erről már írtam egy bővebb tesztet, ITT elolvashatjátok.Teljes mértékben elégedett voltam vele, szívesen újravásárolnám. 
Avon Care Glycerine Body Lotion: Ezek a cuki téli/karácsonyi csomagolások nagyon megfogtak, de szerencsére magában a termékben sem kellett csalódnom, hiszen könnyen beszívódott, megfelelően hidratált, így nem volt nyűg a használata :D
Avon naturals hidratáló cseresznyevirág kéz-és testápoló: Igaz,hogy ez inkább egy tavaszi illat, nekem mégis most sikerült elhasználnom. Az Avon ezen termékcsaládjának testápolóit azért szeretem, mert nagyon könnyűek, finom az illatuk és hamar beszívódnak, így ezt is szívesen használtam.
Avon Care gazdagon hidratáló arc-, kéz- és testápoló krém kamilla-és zabkivonattal: Abszolút kedvenc volt a tél folyamán, és nagyon sajnáltam, amikor elfogyott.  Jó nagy, 400 ml-es kiszerelés, így azért meglehetősen sokáig tudtam élvezni a pozitív tulajdonságait. Kellemes illat, gazdagon hidratáló hatás, könnyed beszívódás, szóval minden megvolt, amit én elvárok egy testápolótól, mert hogy én főleg annak használtam.
Ziaja Cocoa Butter testápoló minta: Ez a kis minta az egyik szépségboxomban volt, de nekem ennyi elég is volt belőle :D Nem igazán tetszett, még az illatával nem is volt gondom, de úgy ragadtam ahol bekentem vele magam, hogy nem igazán nyerte el a tetszésemet. 

Tusfürdő/sampon/balzsam
Avon naturals fűszeres narancs és gyömbér tusolózselé: Amikor megláttam ezt a téli kiadást a katalógusban, egyből beleszerettem, és  az egész szettet megvásároltam. Volt még hozzá egy testpermet, valamint egy testápoló is, de azok még nem fogytak el. Isteni illata volt, olyan igazi télies, így a hideg estéken kellemes volt vele a zuhanyozás.
Nivea powerfruit relax tusfürdő: Acai bogyó, valamint fekete áfonya illatú tusfürdő, tényleg nyugtató illattal. Igazából nem tudok rá rosszat mondani, amit egy tusfürdőtől elvárok, azt teljesítette.
Oriflame nature secrets kókuszos balzsam: Aki szereti a kókusz illatot, annak mindenképp ajánlom, mert ennek isteni illata volt. Állagra a kicsit hígabb balzsamok közé tartozik, de nagyon szép fényes és sima lett tőle a hajam, és ha ezt a terméket használtam, utána tovább is maradt egyenes.
Garnier Fructis sampon minta: Szintén a szépségboxomban volt megtalálható ez a minta, elhasználtam, egy mosásra jó volt, de igazából nem tudom,hogy mit kellett volna elvárnom tőle, mert nem sokat tudtam kivenni a leírásából. :D

Arcra való termékek
Balea Young hidratáló arctisztító kendő ,,Green Coconut´´ : Mandulaolajat, valamint E-vitamint is tartalmaz, kellemes gyümölcsös illata van, normál bőrre ajánlják. Teljesen bevált, szerettem vele áttörölni az arcomat, és még a sminket is jól lehozta. Még nyáron vettem, akkor volt kapható 3 féle illatban, limitált kiadásban.
Himalaya Herbals Complete Care fogkrém: Mivel mostanában egyre jobban szeretem a természetes kozmetikumokat, ezért úgy döntöttem,hogy kipróbálok egy ilyen fogkrémet is, amiben 100% növényi hatóanyag van. Mondanom sem kell,hogy nem csalódtam, nagyon bevált, azóta újra is vásároltam egy másik ilyen Himalaya Herbals fogkrémet.
NYC Natural Matte alapozó: Matt arcbőrt ígér akár 8 órán át. Nah, hát ez nálam nem vált be. Eleinte nagyon szerettem, mert tényleg természetes hatást biztosított, nem volt nagy fedése, inkább olyan volt, mint egy BB krém, aztán a melegebb időben már nem igazán jött be, mert folyt mindenfele.
Avon superFull szempillaspirál: Szeretem az Avon szempillaspiráljait, ebben sem csalódtam. A keféje egyszerű, mégis nagyon szuperül dúsított, szépen szétválasztotta a pillákat, nem ragadtak össze és nem is pergett le a nap folyamán.
Deo
Fa Sport Double Power Deo Spray – Rexona mild Sensitive: Mind a kettőnek nagyon szerettem az illatát, és ha jól emlékszem mindegyik újra vásárolt termék, eddig teljesen beváltak.

Nekem ezeket a termékeket sikerült elhasználom az elmúlt időszakban, összességében nézve majdnem mindennel meg voltam elégedve. Mint láthatjátok,most több testápoló fogyott például, míg samponok közé csak az a kis minta került be. De ez azt jelenti,hogy a következőben több lesz a samponos flakon :D Nem tudom,hogy ti hogy vagytok vele,de én imádom olvasgatni az ilyen bejegyzéseket, valamint megírni is őket. :D
Ti miket használtatok el az elmúlt időben? :) Felkeltette valamelyik termék az érdeklődéseteket?

4 megjegyzés:

  1. Szia :) nekem az avontól meg volt a cseresznyevirágos testápoló és a hozzá tartozó tusi és testpermet is :) a testpermetbe még van egy pici, de a többit én is elhasználtam :) nagyon szerettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez a cseresznyevirágos kiadás volt az egyik legjobb az avon naturals termékek között. :)

      Törlés
  2. Az Avon naturals termékekért egy időben nagyon oda voltam, szinte gyűjtöttem őket. :D Most már leálltam velük, szerettem a passzoló tusfürdő testápoló kombókat. :3 Ennek az Evelin krémnek meg utánanézek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még mindig elcsábulok néha egy-egy avon naturals termékre, amikor kihoznak valami jó kis új illatot. :)

      Törlés