2014. április 4., péntek

Essence glitter jewels 10 glitterbomb

Nemrégiben nekem is sikerült beszereznem egyet az új essence lakkok közül, ma ezt szeretném megmutatni Nektek. Valahogy én is úgy voltam vele,hogy képen jobban lenyűgöztek ezek a lakkok, mint élőben. De szerencsére mégsem kellett csalódnom benne, nézzük is,hogy miért. 
A felhasznált lakkok. Mivel ez inkább egy fedőlakknak mondható, így használtam alá alaplakkot, mégpedig a Rimmel London 230-as árnyalatát, a Portobello Pink-et és mivel másik színen is ki akartam próbálni, így a Lovely egyik régi fehér lakkjára esett a választásom. 

Az új lakkok mind külsőleg, mind belsőleg változáson mentek keresztül. Az üveg most már 10 ml lakkot tartalmaz és szerintem így sokkal ,,komolyabb´´ a kinézete is. 
 2 réteg fedőlakkal
5 nap után
Először amikor felkentem, úgy voltam vele,hogy valahogy többet vártam. Aztán addig nézegettem, míg meg nem békéltem vele, és utána már le se akartam mosni. :) Ami pedig végképp meggyőzött,hogy nagyon tartós, ezt az alsó képen is láthatjátok, még 5 nap után is, több mosogatás, fürdés, hajmosás után is ilyen szép volt. A 7. napon mostam le, akkor is körülbelül úgy festett, mint itt a képen. 
Mindenképp szeretnék beszerezni másik árnyalatot is, hiszen egy ilyen szép és tartós lakk mindig jól jön a gyűjteményben.
Ti próbáltátok már az új essence lakkokat? Meg vagytok elégedve velük? :)

4 megjegyzés: