2013. december 17., kedd

Új termékek a láthatáron

Tudom nem jelentkeztem egy ideje, de a tanulás teljesen elveszi mostanában minden időmet. Azért az elmúlt időszakban is sikerült beszereznem pár új terméket,többet közülük ajándékba kaptam, ezért is gyűlt össze most elég sok dolog, melyeket most szeretnék megmutatni Nektek:
Avon
Fűszeres narancs és gyömbér testpermet, kéz-és testápoló, tusfürdő
Szeretem,hogy az Avon minden télen valami finom illattal rukkol elő, amelyekből több féle terméket is meg tudunk vásárolni, és különösen csomagban nagyon kedvezményesen juthatunk hozzá. A narancs revitalizálja a bőrt, antioxidánsokat tartalmaz, mely segít megelőzni az idő előtti bőröregedést. A gyömbér energizálja a bőrt, valamint bőrnyugtató és hidratáló tulajdonságairól is ismert.



Avon Care kézkrém parafinnal és Avon Care testápoló glicerinnel
Szerintem nagyon aranyosak ezek az ünnepi csomagolású termékek, akár ajándéknak is megfelelnek. A megszokott minőséget kapjuk, csak téli csomagolásban. :)

Avon naturals tojás és élesztő hajpakolás

100%-ban a természet ihlette - tradícionális ápolás hajadnak. A tojássárgája tele van magas minőségű fehérjékkel, A-, D- és E-vitaminnal. Közismert, mint természetes hajápoló, mely segít helyreállítani a haj természetes puhaságát és simaságát. Az élesztő biotint tartalmaz, mely segít erősíteni és újjáépíteni a haj szerkezetét. Segít visszaadni a haj ragyogását és fényét.
Erősebbé teszi a haj szerkezetét. Eddig nagyon bevált nekem ez a hajpakolás, hamarosan írok róla tesztet is! :)
Avon Care Rich Moisture Family Cream
Ez egy multifunkciós krém, amelyet használhatunk az arcunkra, a kezünkre, de akár testápolóként is. Ez most abszolút kedvenc nálam, már körülbelül a felét elhasználtam, mert nagyon jól hidratál és könnyen beszívódik.
Avon Planet Spa White Tea szett
Szintén remek ajándékötlet. Nagyon szép, kis fényes dobozkában érkezik a 3 termék: arcradír, arcmaszk és hidratáló krém. Akár utazáshoz is jól jöhet, mert kis helyet foglal, mégis mindent megtalálunk benne.

Müller
Dusch das Pink Kiss és Lovely Heart tusfürdő
A dusch das tusfürdőket én nagyon szeretem, mert nem csak olcsók, de nagyon jók is. Ennek a kettőnek a csomagolása pedig nagyon megfogott, így hát ők hazajöttek velem. :)

Tesco
Timotei samponok
A Tescoban figyeltem fel ezekre a samponokra, mivel éppen egy áráért kettőt lehetett választani.Aztán elolvastam,hogy ezek ilyen természetes samponok, nem tartalmaznak többek között parabént és szilikont sem, így gondoltam érdemes kipróbálni őket. A kettő együtt került kevesebb, mint 700 ft-ba.

DM
Balea Street Art tusfürdő bogyós gyümölcs illattal
A megszokottól eltérő új Balea tusfürdők kerültek a boltok polcaira, pontosabban 2 féle, ez a bogyós gyümölcs illatú, valamint egy narancsos. Különlegességük,hogy egy nagyon aranyos tubusban érkeznek, amelyet egyedi street art tervezésű borít. 250 ml-esek. 
Essence quick dry gyorsan száradó fedőlakk
Mivel gyorsan kellett választanom egy fedőlakkot, erre esett a választásom. Még nem teszteltem, de hamarosan kipróbálom, és akkor beszámolok róla! :)

Balea frissítő arctonik
Szükségem volt egy tonikra is, és most erre esett a választásom, és nagyon örülök neki. Eddig teljesen bevált, szerencsére nem okozott pattanásokat se, sőt, mintha még ritkábban is jelennének meg mióta ezt használom.
A kiegyensúlyozott B5 provitamin formula vízzel látja el a bőrt, ezáltal megőrzi a bőr természetes nedvesség egyensúlyát, és egyúttal megbízhatóan véd az irritációval szemben is. A kiváló minőségű Lotus kivonat nyugtatja és kisimítja a bőrt.

Alverde regeneráló hajmaszk szőlőkivonattal és avokádó olajjal
Már az akciós újságban felfigyeltem rá, aztán a boltban jobban szemügyre vettem, és végül megvásároltam. Kb. 570 Ft-ba kerül, és nagyon jó kis terméknek tűnik, bár még nem használtam sokat, de ha eljött az ideje, róla is írni fogok bővebben.

Ezek lettek volna azok a termékek, amelyeket az elmúlt időszakban sikerült összegyűjtögetnem.
Ti próbáltátok már valamelyiket?
Melyikről szeretnétek mindenképp bejegyzést látni? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése