2013. december 31., kedd

Az első félév

Nem is tudom hol kezdjem. Szinte még most volt az a nyári nap, pontosan június 14.-e, amikor megnyitottam a blogot. Előtte is írtam már blogot, de az személyes volt, és főleg csak magamnak írogattam, amiket visszaolvasva még mindig jókat tudok derülni rajta. Aztán elkezdtem érdeklődni a beauty blogok iránt, és belevágtam. Egyáltalán nem bántam meg, nagyon szeretem csinálni ezt az egészet. Talán a blogom még nem tartozik a ,,híresek, felkapottak´´ közé, de én már annak is örülök,hogy ennyien itt vagytok velem. Azóta is próbálok fejlődni, javítani a bejegyzések minőségén, és összehasonlítva a legelső bejegyzésemet az utolsóéval, én már látom a különbséget, persze bőven van még hova fejlődni :)
Így az év utolsó bejegyzésére összeszedtem 5-öt a legtöbbet megtekintett írásaim közül, erről hoztam egy kis összefoglalót:
1.

Essence Happy Holidays körömlakk teszt
Amikor megjelentek az első képek erről a kollekcióról, szerintem mindannyiunk érdeklődését felkeltették. Különösen a lakkok, melyek közül nekem a 04-es árnyalatot, a sugar plum fairy-t sikerült beszerezni, és erről láthattatok egy tesztet. 
2.
Naplementés köröm
Körömdíszítés terén is van még hova fejlődni, főleg csak nyomdázni szoktam inkább, ám ezt most ecsettel festettem meg. Igazán nyári hangulatot teremtett, ha kíváncsiak vagytok a végeredményre, akkor Katt a képre! :)
3.
Nyereményjáték
Az első ( és eddigi egyetlen ) nyereményjáték megrendezése is nagy sikert aratott, sokan jelentkeztetek rá, ígérem jövőre is sor fog kerül erre ismét! :)
4.
Glamour napi+egyéb haul
A haul posztok is népszerűek voltak mindig, ám a Glamour napi nyerte el a legjobban a tetszéseteket. Persze, hisz erre ki ne lenne kíváncsi? :D Én is végig olvasgattam őket az összes blogon, akinél találtam :)
5.
Szeptemberi szépségboxom
Az idei év szerintem abszolút legnagyobb durranásai voltak ezek a szépségboxok. Olyan izgalmas ez az egész. Megrendeled, aztán a hónap végén kapsz egy csomagot, amiben mindenféle jó van, persze te nem tudod előre,hogy mit is fog rejteni a csomag. Olyan mintha minden hónapban karácsony lenne :D Az összeset természetesen nem tudtam megrendelni, de időnként beújítok egyet, és ez továbbra is így lesz reményeim szerint! :)

Ez lett volna az összefoglaló. Már vannak terveim a jövő évre, összeírtam már bejegyzés ötleteket is, hiszen van egy pár termékteszt például amivel még adós vagyok nektek :) A kinézet is meg fog újulni, mihelyst sikerül összehoznom egy olyat, amire azt mondhatom,hogy Igen, ez jó lesz!
Tartsatok velem jövőre is, kívánok mindenkinek Boldog, szerencsés, bejegyzésekben gazdag Új Évet! :)

2 megjegyzés: