2013. december 20., péntek

Az első Pixibag

Decemberben a Pixibox csapata egy újdonsággal rukkolt elő, mégpedig a Pixibag-el. Pixiboxot még egyszer sem sikerült rendelnem, mert vagy mindig olyan időpontban volt a rendelési időpont, amikor én nem értem rá, vagy összeomlott a rendszer, valami mindig volt. De erre most sikerült lecsapnom. A Pixibag lényege, hogy egy egyedi tervezésű neszesszerbe a legnépszerűbb szépségápolási márkákból összeállított csomagot rejtenek. A mostani márkák az alábbiak voltak: aden, Gliss Kur, Syoss, Pussy Deluxe, Neutrogena ( Ezt elárulják a rendelés előtt ).
Nézzük akkor mit is rejtett a mostani Pixibag?! :)

aden: Egy nagyon szép sötét lila színű körömlakkot és egy folyékony ajaktintát ( ilyenről se hallottam még :D ) kaptunk tőlük.
Gliss Kur: Egy 75 ml-es Elixír hajolajat rejtettek el benne, aminek nagyon örültem, mivel most készültem venni valamilyen hajolajat, mert az Avonos marokkói argánolajos kifogyóban van.
Neutrogena: Nah ez a részlet egy ,,kicsit´´ csalódás, legalább egy kézkrémet vártam volna, nem egy 15 ml-es testápoló mintát. 


Pussy Deluxe: Igazából valami illatra számítottam, pl. mini parfümre, de ehelyett egy tusfürdőt kaptunk. Nagyon kellemes illata van, így biztosan el fogom használni.
Syoss: Ennek is nagyon örültem, száraz sampon. Ez is be volt már tervezve egy ideje, hogy veszek valamilyen száraz sampont, de így most ez is megoldódott! :)


A neszesszeren kívül egy aden katalógus is lapult a borítékban. Nagyon szép színes, tényleg minden megtalálható benne, a körömlakkoktól kezdve a sminktermékeken át minden. Érdemes átlapozgatni! :)
A Pixibag ára 3790 Ft, amely 5 teljes kiszerelésű terméket tartalmaz, az előre bemutatott márkák közül. Számomra csak egy dolog volt csalódás, a Neutrogena, hisz az csak egy termékminta volt, viszont helyette 2 aden terméket kaptunk.
Ti megrendeltétek a Pixibaget? Szoktatok esetleg Pixiboxot rendelni? Hogy tetszik a tartalma? :)

2 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a Pixis dolog is, bár még sosem rendeltem tőlük semmit, de ki tudja, talán majd a későbbiekben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez volt az első alkalom,hogy sikerült, de azt hiszem,hogy nem az utolsó! :)

      Törlés