2013. december 8., vasárnap

Lovely Blink Blink Nr.1

Még a Glamour napi posztomban mutattam,hogy sikerült hozzájutnom két ilyen szépséghez, melyek közül az arany/barna színűt már megmutattam Nektek, és hát itt volt már az ideje,hogy a lilát is megmutassam. Alapnak egy gyorsan száradó Avon lakkot kentem fel 2 rétegben, erre került rá a Lovely lakk 1 rétegben.





Mint láthatjátok a csillogós lakk után sokkal sötétebb lett az összhatás, de ez engem nem zavart, mert így is nagyon tetszik. Ezt a körömlakkot a Rossmann üzletekben tudjátok megvásárolni, én akkor 499 Ft-ért vettem.
Hamarosan mutatok téli manikűröket is, ma már el is készítettem az elsőt, szerintem nagyon hangulatos lett. :)

Az oldal ideiglenesen új külsőt kapott, mert gondoltam ideje lenne már levenni azt az őszi stílust, de amint lesz időm téliesítem :) Valamint az 5000 oldalmegjelenítésen is túl vagyunk végre :D
Van ilyen lakkotok? Tetszik Nektek? :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a lakkok :) Az avon lakk nem az én árnyalatom, de ezzel a fedőlakkal nagyon jól mutat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is sokkal jobban néz ki fedőlakkal. Köszi,hogy írtál! :)

      Törlés