2014. október 19., vasárnap

Glamour napi zsákmány 2014

Mint ahogy azt mindenki jól tudja, múlt hétvégén ismét megrendezésre kerültek a Glamour napok. Amikor megvettem a Glamour magazint, és láttam benne a sok szuper kupont, idén sem volt kérdéses,hogy nem hagyom ki a bevásárlókörutat. Kiválogattam hát azokat a kuponokat, amelyekre esélyt láttam,hogy beválthatom, és péntek reggel el is indultam beszerezni a termékeket.
Az utam először a Rossmann-ba vezetett,ahol egyáltalán nem voltak sokan, talán ez annak is betudható,hogy oda most nem is igazán voltak kuponok. Viszont volt egy, amit mindenképpen be szerettem volna váltani, ezért is mentem be.
Vettem olyan termékeket is, amelyekre nem volt kedvezmény, de úgy éreztem,hogy szükségem van rájuk. Ilyen például a Dove kézkrém. Amikor megláttam,hogy le van akciózva 359 Ft-ra, nyomban a kosaramban landolt, hiszen ezek a kézkrémek 7-800 Ft körül szoktak lenni, én pedig régóta ki akartam már próbálni egyet, így most itt volt a lehetőség. Imádom a teákat, ősszel mindig beújítok pár újat, nem volt ez másképp most sem. A Rossmann-ból egy Milford Life teát hoztam haza, ami 599 Ft-ba kerül, és nagyon finom gyümölcsös ízesítésű. A harmadik termék, amire már kupon is volt, a Dove Oxygen samponja, aminek eredeti ára 1199 Ft, most viszont kuponnal 803 Ft volt. Az ehhez tartozó hajpakolás a pixibag-ben lapult, így együtt el tudom majd kezdeni tesztelni őket. 
Aztán következett a DM. Nah, ami ott volt... :D Alig lehetett lépni, annyian voltak, a pénztárnál lévő sor csak úgy kacskaringózott a boltban, de azért hősiesen végigálltam, ha már kiválogattam ezeket a szépségeket. A Schwarzkopf Gliss Kur termékekre 50% kedvezmény volt, így választottam egy sampont és egy balzsamot is, aminek darabja így 759 Ft helyett 380 Ft-ba került, vagy úgy is nézhetjük,hogy 2-t kaptunk egy áráért. Adidas termékekre szintén 50% kedvezmény volt, így választottam egy tusfürdőt és egy deo-t is, szintén mind a kettő 650 Ft helyett 325 Ft-ba került. Rimmel 50%-os kupont is beváltottam egy gyöngyörű körömlakkra, ami 799 Ft helyet volt 400 Ft. Ezenkívül megvettem még az essence akciós szempillaspirál csomagját is, valamint Ebelin arctisztító vattát is. 
A C&A-ban egy nagyon jó puha, meleg sálat vásároltam, aminek így a hideg idő beköszöntével nagy hasznát fogom venni, úgy gondolom. Ahogy megpillantottam, egyből elnyerte a tetszésemet, és amikor hozzáértem, és éreztem,hogy mennyire jó anyagja van, egyből tudtam,hogy ez kell nekem. A kupont felhasználva kb. 2000 Ft-ba került. 

Ennyi lett volna az én idei őszi glamour napos vásárolgatásom. Nagyon örülök minden terméknek, hiszen úgy gondolom,hogy semmi feleslegeset nem vettem. Az árakat tájékoztató jelleggel írtam ki,hogy ha valamit Ti is be szeretnétek még szerezni, tudjátok,hogy kb. mennyibe fog kerülni. Ahhoz képest szerintem nem szereztem be túl sok dolgot,hiszen láttam olyat is, aki a DM-ben például 3 bevásárlókocsit!!! rakott tele. :D 

Ti voltatok az elmúlt hétvégén Glamour-napozni? Miket sikerült beszerezni? :) Szeretnétek valamelyik termékről bővebben olvasni?

1 megjegyzés:

  1. A Dove sampont én is beszereztem a Glamour napok alatt. A pakolást nagyon megszerettem, így kíváncsi leszek, hogy a samponnal, hogy teljesít.

    VálaszTörlés