2014. október 11., szombat

2 éves szülinapi pixibox

Az e havi pixibox több szempontból is különleges volt. Először is ugye most van a pixibox 2. születésnapja, ezért egy szülinapi kiadással készültek nekünk. A többi érdekesség pedig ehhez köthető: egy kis változás történt az egész rendszeren belül, valamint a dobozok tartalma is változáson ment keresztül. Ismét csatlakoztak új márkák a pixibox rendszeréhez, mégpedig a NYX ( azt hiszem ennek sokan örültek ), a Naobay ( organikus kozmetikumokkal ), valamint a Panyizsuzsi ékszertervezőtől is kaptunk akciós kupont. Ami az összetételt illeti,most 3 féle dobozzal készültek nekünk. Voltak olyan termékek, amelyek minden dobozban előfordultak, de olyanok is, amelyek csak némelyikben, ami viszont biztos volt,hogy 2 teljes kiszerelésű, valamint 6 kisméretű termék fog lapulni a dobozkában. De nem is húznám tovább a szót, megmutatom,hogy mi rejtőzött az én októberi pixiboxomban: 


Levéve a doboz fedelét, sok kis apróság tárul elénk, amiben már első ránézésre is igazán minőségi termékeket tekinthetünk meg. 


Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle Rose Oil hajolaj és BC Oil Miracle Rose haj és fejbőrápoló sampon ( 5 ml és 30 ml ) : Az új BC Oil Miracle Rose hajolaj, két aromából kombinálva magas színvonalú ápolást nyújt: segít kényeztetni a fejbőrt, mialatt ápolja, selymessé és fényessé teszi a hajat. A halvány rózsaszínű sampon értékes rózsaolajjal tisztítja és mélyen hidratálja a hajat, illetve a fejbőrt egyaránt. - Nagyon örülök ezeknek a termékeknek, már alig várom,hogy kipróbáljam őket. Isteni az illatuk, igazi rózsa illat, egyáltalán nem mű. Azt hiszem, velük jóban leszünk :D

NAOBAY Moisturizing Milk Cleanser - arctisztító tej és NAOBAY Oxygenating Cream Moisturizing oxigenizáló arcápoló krém ( 30 ml/ 30ml ): A gyengéd arctisztító tej alkalmas a különösen érzékeny és száraz arcbőr mindennapi tisztítására. Az oxigenizáló arckrém organikus tápanyagokban gazdag, táplálja a bőrt, javítja rugalmasságát és biztosítja a nedvességet egész napra. - Először amikor megpillantottam ezeket a kis tubusokat, azt hittem,hogy tusfürdő és testápoló, de aztán elolvastam, hogy ezek bizony arcápoló termékek. Hamarosan tesztelés alá veszem őket. 
Eucerin pH5 kézkrém ( 30 ml ) : Kezünk érzékeny bőre állandóan ki van téve a különböző káros környezeti hatásoknak, így könnyen szárazzá válhat. A pH5 kézkrém tökéletesen ápolja és óvja a kéz érzékeny bőrét. Hosszantartóan hidratál és könnyen beszívódik. Színezőanyag-mentes. - Kézkrémekből sosem elég, főleg így az őszi/téli időszakban. Bár mostanában sikerült beszereznem kettőt, valamint van is még itthon kibontott, azért kíváncsi leszek,hogy egy ,,híresebb márka ´´ kézkréme hogyan fog teljesíteni. 


Lanvin Me - női parfüm ( 1,5 ml ) : De legvégül, ki is vagyok Én? - ez az Eu de Parfum, amit ilyen türelemmel hozott létre Lanvin és Alber Elbaz nekem. Az érzéki, önálló, testi, kívánatos, vad és önző nő. Eltökélt és szerető egy leheletnyi ön központúsággal.... - Az ilyen kis parfümmintákat mindig különlegesebb alkalmakra tartogatom, így egyenlőre még nem igazán szaglásztam. 

ARTDECO szemhéjpúder ( teljes kiszerelésű termék ) Artdeco Glam Couture Eyeshadow - Extrém pigmentált, csillogó krémes szemhéjpúder. Kombinálja a folyékony, por, égetett szemhéjpúderek előnyös tulajdonságait. Természetes ásványi anyagok kombinációját tartalmazza. - Örülök,hogy egy ilyen natúrabb, barnás árnyalatot kaptam, tényleg szépen pigmentált, és nagyon különleges, ez a ,,hullámos´´ kialakítás.
NYX Round ajakrúzs ( teljes kiszerelésű termék ) - Ásványi tartalmú, bársonyosan puha klasszikus ajakrúzs. Ápoló összetevői táplálják az ajkakat, megakadályozzák a rúzs elkenődését. - Talán már tudjátok,hogy nem vagyok nagy rúzs használó, eddig csak a kezemen próbáltam ki, és azt kell mondjam, ez tényleg nagyon tartós. Még kézmosás után se volt szinte semmi baja a kis csíknak, amit a kézfejemre húztam. 

Ezeket a termékeket rejtette az én októberi pixiboxom. Megmondom őszintén,hogy vegyesek az érzéseim a dobozzal kapcsolatban. A két teljes kiszerelésű termék nálam a két sminktermék volt, aminek talán sokan örülnének, de én nem igazán használok rúzst ( talán majd ezután :D ), így jobban örültem volna, ha mondjuk az egyik krém/ sampon lesz a teljes kiszerelésű termék. Ismét lehetőségünk van több márka termékeit kipróbálni,amit valószínűleg nem biztos,hogy megvennék. A dobozhoz természetesen most is járt a piximagazin, ami sok hasznos információt rejt a termékekről, valamint a lapocska is megtalálható volt a dobozban, amin a termékek leírásait olvashatjuk ( ezek kerültek a bejegyzésbe is ). Valamint most kaptunk még egy 2000 Ft-os kupont is, ami panyizsuzsi ékszerekre váltható be, de csak 10.000 Ft értékű vásárlás felett. 

Kíváncsi vagyok,hogy Ti megvásároltátok a mostani pixiboxot, elégedettek vagytok -e vele, vagy,hogy melyik termékre lennétek kíváncsiak bővebben is? :)

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy megemlítetted a panyizsuzsit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez csak természetes,hiszen hozzá tartozott a doboz tartalmához a kedvezményes kupon! :)

      Törlés
  2. Szia Barby!Nem tudod,hogy hol lehet vásárolni teljes kiszerelésű schwarzkopf rózsaolajas hajápolót?

    VálaszTörlés