2014. július 12., szombat

Rival de Loop termékek

Nemrég egy Rossmann-ban való látogatásom alkalmával figyeltem fel a Rival de Loop termékekre, és mivel felkeltették az érdeklődésemet, elhoztam 2 terméket kipróbálásra, amiről ma megosztom a véleményemet veletek. Amit erről a márkáról tudni érdemes, hogy a Rossmann saját márkája, tehát ott keressétek őket. A Magyarországon kapható kínálatuk között elsősorban arcápolási termékeket találunk. 
Az én választásom egy 3 az 1-ben arctisztító kendőre esett, valamint egy ápoló hatású tonikra. Ahogy megfigyeltem, ezek a kendők mindig másféle illatú limitált kiadásokban kaphatóak, én most a kivi-licsi illatot szereztem be. 

Rival de Loop kivi-licsi 3 az 1-ben tisztító kendő 10 db
Száraz bőrre. Tisztításra, ápolásra, vízálló smink eltávolítására is használható+alkoholmentes. Bőrgyógyászok és szemorvosok által tesztelt.
Hatása: A finom illattal átitatott gyapjú kendők gyengéd, de praktikus módon távolítják el a vízálló szemfestéket, bőrfaggyút, és egyéb szennyeződéseket az arc, nyak és a szem környékéről. 
A kivi-licsi kendők védik bőrét a kiszáradástól és egy igazán gyengéd érzetet biztosítanak. 
Az eredmény: Bőre friss és üde lesz. 
Alkalmazása: Vegyen ki egy kendőt a csomagból, hajtsa össze és törölje át vele az arc, nyak és a dekoltázs tájékát. 
A ragasztó matricát mindig gondosan zárja vissza, megőrizve ezzel a kendők nedvességét. 
Kiegészítésnek használja a megszokott Rival de Loop ápoló termékeket. 
Ára: 279 Ft

Rival de Loop ápoló hatású tonik
A reggeli és az esti arctisztítás után tegyen egy keveset egy vattakorongra a Rival de Loop tonikból és gyengéden dörzsölje vele át az arcát, nyakát, dekoltázsát. A szem környékét kerülje ki. Száraz és érzékeny bőrre. Alkoholt nem tartalmaz. 
Ára: 249 Ft

Egy ideje próbálgatom ezeket a termékeket, és szerencsére pozitív a véleményem mind a kettőről. A kendő nagyon kellemes illatú, nem csípi a szemet, nem hagy maga után égő érzést. A sminket is szépen leszedni, egyedül a szempillaspirállal bánik el egy kicsit nehezen, én annak eltávolítására jobban szeretek egy sminklemosót használni. Nagyon tetszik a csomagolása is, utazáshoz is épp ideális. Ez egy 10 db-os csomag, de kaphatóak Rival de Loop arctisztító kendők 25 db-os kiszerelésben is. A tonik pedig abszolút kedvenc lett, imádom vele áttörölni az arcomat, nagyon jó puha lesz tőle utána a bőröm. Mint láthatjátok az áruk is igen kedvező, ennyiért tényleg megéri beszerezni őket. Engem mindenképp meggyőztek, és biztosan ki fogok még próbálni további termékeket is tőlük.

Próbáltatok már Rival de Loop terméket? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése