2014. július 27., vasárnap

Essie-Pouf Daddy

Amikor bemutattam az augusztusi pixibox-om tartalmát, láthattátok,hogy az én dobozkám egy gyönyörű pirosas bordó essie lakkot rejtett. Most megmutatom, hogyan is néz ki a körmeimre felkenve, valamint azt is,hogy mennyire vagyok elégedett ezzel a lakkal. 
 essie Pouf Daddy 533
Szerintem minden pixibox rendelő nagyon megörült, amikor megtudta,hogy essie lakkot is rejteni fog a dobozka, én sem voltam ezzel másképp. Annak pedig külön örültem,hogy egy olyan árnyalatot kaptam, ami pont kedvemre való. Teljes kiszerelésű, 15 ml-es lakkot kaptunk, különböző árnyalatokban. Mint azt ahogy a képen is láthatjátok, az ecsete nem széles, mégis könnyen lehet dolgozni vele ( van, aki direkt az ilyeneket szereti ). 
Már egy rétegben is elég szépen fed, de én 2 réteget szeretek használni, úgy szerintem jobban kiadják a színüket a lakkok. Az eredmény szerintem magáért beszél, csodálatos ez a lakk. Tartósságával is elégedett vagyok, 5-6 napig szépen bírta a gyűrődést. 
Összességében engem meggyőzött ez a lakk, mind az árnyalat, mind a minőség, valamint a tartóssága miatt is. Ha lesz lehetőségem, szívesen kipróbálok majd más essie lakkot is. 

Nektek hogy tetszik ez az árnyalat? Próbáltatok már essie lakkot? :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van :) Még nem estem neki annak, ami az én Pixibox-omban volt, de hamarosan rákerül a sor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik, biztos a tiédnek is szép színe van! :)

      Törlés