2014. július 4., péntek

Augusztusi pixibox

Igen-igen, jól olvassátok, ez már az augusztusi pixibox, mivel most előrébb lett hozva a nyári nyaralások, szabadságolások miatt. Azt hiszem ezt senki sem bánta, viszont így most többet kell várnunk a következőre. :D Nah de nézzük is, amire mindenki kíváncsi,hogy mit tartalmazott a mostani pixibox:



Essie körömlakk (teljes kiszerelésű termék, dobozonként eltérő, változatos színekben) Kb. 1680 ft
Az Essie körömlakk márka az Egyesült Államokban sztároknak, szakembereknek már több, mint 30 éve egyet jelent a megbízható, magas minőségű körömápolással. Teret ad a nőknek, hogy kifejezzék magukat. Káros anyagoktól mentes készítmény. 
Karl Lagerfeld női és férfi parfüm (1,2 ml/ 1,2 ml minta)
Karl női parfümének egy elegáns, zöld virágos illatot kreáltak. Az illat nagyon modern módon közelíti meg a tradicionális parfümöket. Karl eau de toilette férfiaknak szánt illatában az aromás páfrányokhoz fordultak, ettől vonzó és érzéki, elegáns és vibráló. 
Schwarzkopf Professional Essensity Color&Repair sampon / balzsam (50/50 ml – utazó méretű termékek) Kb. 550 ft/db
Az innovatív Phytolipid technológia természetes és organikus összetevőkön alapszik, és kifejezetten a színkezelt haj ápolására lett kifejlesztve. Az Essensity Color&Repair sorozat intenzív ápolást nyújt a sérült, porózus, színkezelt hajnak. Fedezd fel a tiszta szépséget:  a Schwarzkopf Professional szalonokban.
Clinique Age Defense BB Cream SPF 30 – BB krém (15 ml, utazó méretű termék) Kb. 3038 ft
Tegye tökéletessé és óvja bőrét az új Age Defense BB Cream SPF 30-cal a Clinique-től. UVA/UVB szűrővel és a környezeti hatások ellen nyújtott védelemmel segíti megelőzni az öregedés idő előtti jeleinek kialakulását, miközben elfedi a bőr tökéletlenségeit. 
BOMB Cosmetics Szappantorta (200 gr, teljes kiszerelésű termék, dobozonként eltérő változatban, amelyek a következők lehetnek: vagy citromos, vagy málnás, vagy pina colada (nekem ez volt benne), vagy csokis vagy feketeribizlis) 1390 ft
A kézzel készített szappanszeletek alapanyaga növényi glicerin és tele vannak tiszta illóolajokkal. Végy egy szeletet és hagyd, hogy az illatok a hatalmukba kerítsenek!
BOMB Cosmetics Little Hotties illatpasztilla (3 db minta)
A különböző színekben és formákban pompázó, kézzel készített viaszpasztillák órákon át kellemes illattal töltik meg a levegőt. Tedd aromalámpába és figyeld, ahogy felolvadnak, csodás illatot varázsolva. 
VICHY Capital Soleil napvédő krém arcra mattító hatással SPF 50 (minta) + VICHY strandtáska
Csökkenti a pigmentfoltok kialakulását és lassítja a bőr idő előtti öregedését. Hialuronsavval és szilikát mikrorészecskékkel gazdagították a hidratáló és mattító hatásért. Fluid textúra, amely csökkenti a fénylő arcbőr hatást. 

Akkor most röviden, hogy mit is gondolok a doboz tartalmáról. A beharangozó nagyon biztató volt, hiszen azt tudtuk, hogy az alábbi márkáktól várhatunk majd termékeket: Clinique, Vichy, Schwarzkopf Professional, Essie, Bomb Cosmetics, Karl Lagerfeld. Azért valljuk be, ez így eléggé csábító :D A BB krémnek örültem, remélem passzolni fog az árnyalat, mert többeknél is olvastam már,hogy nekik nem jó a kapott árnyalat. A strandtáska szintén nagyon jó ötlet volt, hiszen így nyáron nagyon jól jön, bár szerintem mindenki inkább valami termékre várt volna, a mintából pedig adhattak volna többet is, legalább 3 db-ot, hogy normálisan ki lehessen próbálni. A Schwarzkopf Professional samponnal is elégedett vagyok, mivel utazó méretű termékek lévén jól jönnek nyáron. Talán annyit változtattam volna rajta, hogy nem festett hajra valót raktam volna bele, hiszen nem mindenki festi a haját (ahogy én se), de azért kipróbálom majd. Az essie körömlakkot egyszerűen már most imádom, gyönyörű a színe. Már ki is próbáltam, hamarosan láthatjátok a tesztet róla. A Bomb Cosmetics termékek isteni illatúak, nagyon örültem nekik, ez a kis tortaszelet annyira jó illatú, és olyan jól néz ki, alig várom, hogy kipróbálhassam,valamint az illatpasztillákra is kíváncsi vagyok. És természetesen az elmaradhatatlan illatminták, amiből most kaptunk női, valamint férfi verziót is. Én az ilyeneket mindig különlegesebb alkalmakra tartogatom, hiszen nem olcsó parfümökről beszélünk.

Összességében jól sikerült ez a kis dobozka is, a legtöbb dolgot el tudom majd használni belőle, valamint árban is teljesen megérte, ha utána számolunk egy kicsit a termékek értékének. Ahol tudtam, kiszámoltam,hogy mi mennyibe került volna, így ezeket összeadva kb. 7208 ft-ot kapunk, és még nincs hozzáadva a strandtáska, az illatpasztilla, valamint az illatminták se (oké, ilyenekhez néha ingyen is hozzájuthatunk). A pixibox pedig 4390 ft-ba kerül, szállítással együtt. 

Ti megrendeltétek az augusztusi pixiboxot? Hogy tetszik a tartalma? :)

4 megjegyzés:

  1. Én is megrendeltem a dobozt a márkák hatására, a véleményemet itt találod: http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/2014/07/augusztusi-pixibox.html

    VálaszTörlés
  2. Én is rendeltem :) Szép a lakkod színe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik ez a szín, hamarosan megmutatom felkenve is a blogon :)

      Törlés