2014. március 14., péntek

Márciusi pixibag

Tudom,hogy nagyon rég jelentkeztem már, de jelentem, újra itt vagyok! :) Igyekszem visszatérni, és ismét rendszeresen posztolni, ma már el is kezdem ezt a sort a márciusi pixibag bemutatásával,amire gondolom már elég sokan kíváncsiak vagytok,hogy mit rejtett most a kis neszesszer. 

Ugye először nézzük csak,hogy mit is lehet tudni a pixibagről? Olyan termékeket kapunk, amik a drogériák polcairól már jól ismertek és közkedveltek, ám mégis meglepetés,hogy az adott márkától milyen termékek fognak érkezni. A márkákat előre ismertetik, és azt is,hogy 6 db terméket fog tartalmazni a pixibag. Márciusban az alábbi márkák sorakoztak fel: Axe, Dove, Essence, Himalaya Herbals, New Yorker. Ára: 3990 Ft
Axe Anarchy For Her: Igen, jól látjátok, az Axe már nem csak a férfiak számára készít termékeket, hanem nekünk, nőknek is előrukkoltak egy dezodorral. Csajos, rózsaszín külső jellemzi, nekem a teteje tetszik a legjobban, csavarással lehet kinyitni, és ,,bezárni´´ .
New Yorker tusfürdő: Hát bevallom, itt el nem tudtam képzelni,hogy mire számítsak, valami ékszerre gondoltam, nem tudtam,hogy van tusfürdője is a New Yorkernek. Kellemes illata van, várom már,hogy kipróbáljam. 150 ml
Himalaya Herbals frissítő gyümölcspakolás normál és száraz bőrre: Mélytisztít, feszesít, megújítja a bőrt. Ennek szintén nagyon örültem, az ilyen termékek mindig jól jönnek, róla fogok hozni később tesztet mindenképp. 75 ml.
Essence 24 órás hidratáló kézkrém: Az essence hidratáló kézkrém a nap minden órájában megvédi kezeidet, olyan összetevőinek köszönhetően, mint a joghurt és a zöld tea intenzíven hidratálja és rögtön regenerálja a bőrt. 24 órás hatás. Kézkrémekből sosem elég :D Bár most van belőle itthon, de sosem árt az utánpótlás. 75 ml 
Dove Intensive Repair Expressz hajpakolás: Kifejezetten a sérült haj helyreállítására lett kifejlesztve. Samponhasználat után alkalmazza nedves hajon a hajszálak közepétől a hajvégekig, hagyja hatni 1-3 percig, majd öblítse le. Szeretem a Dove termékeit, viszont jobba örültem volna egy nagyobb kiszerelésnek :D 50 ml
A Pixishop megnyitása alkalmából pedig a 150 leggyorsabb megrendelő egy GWDIHW ajakápolót is kapott, én ennek örültem talán a legjobban. Valami isteni illata van, már ki is próbáltam, és eddig nagyon tetszik. A csomagolása is nagyon aranyos, az én kis szütyőmben narancsos-citromos kiadás volt. Akik viszont nem voltak a leggyorsabbak között, azok kedvezménykártyát kaptak a termék megvásárlására. 
Az essence még egy szemhéjpúderrel is kedveskedett, örültem,hogy pont barna színűt kaptam, ez mindig jól jön a hétköznapi sminkhez. :) Árnyalat: 65 skeye and sand

Összességében ismét elégedett vagyok a pixibag tartalmával, bár az első azért jobban tetszett, például a hajolaj és a körömlakk miatt, de ezzel sincs semmi baj, hiszen olyan termékek voltak benne, amiket el fogok tudni használni. 

Mit szóltok a mostani pixibaghez? Megrendeltétek? Tervezitek,hogy később fogtok majd rendelni? :)

7 megjegyzés:

  1. Szerintem ez nem lett annyira ütős mint az előző, mondjuk az ajakápolóra lecsaptam volna, de nem mertem mert ha nem lettem volna benne a 150-ben tuti hülyét kaptam volna .D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ha csak főleg arra pályáztál volna, akkor tényleg nagyon gyorsnak kellett volna lenni,hogy biztosan benne legyél az első 150-ben :D

      Törlés
  2. Én lemaradtam róla, pedig nagyon tetszik a tartalma!

    http://xstrawberrykissx69.blogspot.hu/2014/03/o-dressalekivansaglista-o.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd legközelebb, biztos abban is jó dolgok lesznek! :)

      Törlés
  3. Egészen jó lett, bár nem érzem úgy, hogy "ááá nekem is kellett volna!" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nem az a váá kategória, de mégis nagyon jó dolgok ezek :D

      Törlés
  4. Én is megvásároltam, nekem annyira nem jött be :/

    VálaszTörlés