2014. március 23., vasárnap

Alverde regeneráló hajmaszk teszt

Nemrég közzétettem a blogon egy natúr kozmetikumokról készített kutatást, amelynek ötletén felbuzdulva hoztam nektek egy Alverde hajmaszk tesztet. Már régóta meg szerettem volna ezt írni, de most eljött végre az ideje.

alverde regeneráló hajmaszk 100 ml
szőlőkivonattal, avokádó olajjal és növényi keratinnal igénybevett és töredezett hajra
Az ellenőrzött biológiai gazdálkodásból származó avokádó-és jojobaolaj, valamint a szőlőkivonat intenzíven ápolja és hidratálja a töredezett és igénybevett hajat. Az E-és C-vitamin, valamint B5-provitamint tartalmazó komplexum javítja a haj szerkezetét, így segít megakadályozni a haj töredezését. A szömörce viasz, valamint a napraforgóolaj puhává és fényessé varázsolja a hajat. 
Használat: Masszírozza be hajmosás után a nedves hajba. Hagyja hatni 3 percig, majd alaposan öblítse ki. Az optimális eredmény elérése érdekében ajánlott hetente 2-3-szor használni. Kíméletességét bőrgyógyászati tesztek igazolják. Nem tartalmaz szintetikus tartósítószert, illatanyagot, színezéket, szilikont, ásványi olaj alapú-és állati eredetű összetevőket. Ellenőrzött természetes kozmetikum. 

Amikor elolvastam a boltban,hogy miket is tartalmaz ez a termék, rögtön elnyerte a tetszésemet, és tudtam,hogy ez kell nekem. Az ára is nagyon baráti volt, kb. 599 Ft, az biztos,hogy 500 valamennyibe került :) Ezért az árért 100 ml-t kapunk, tubusos kiszerelésben. Fehér, nagyon sűrű krémet tudunk kinyerni belőle, már-már nehézkes a kinyomása, de amikor a hajon oszlatjuk el, akkor már nincs vele probléma. Illatát tekintve, hát elég érdekes... gondoljátok el,hogy a leírt összetevők illatai összekeverednek, nah pont olyan :D Elsőre talán nem túl kellemes, de meg lehet szokni. Táplálását illetően, nyilván azért észre lehet venni,hogy nem egy szilikonos hajápoló, de nagyon szép sima és fényes hajat eredményez. Aki alapból a szilikonmentes termékeket részesíti előnyben, azoknak mindenképp jól jöhet! :) Összességében szerintem mindenképp megéri kipróbálni, hiszen nagyon jó kis terméket kapunk méghozzá baráti áron. 

Mennyire részesítitek előnyben a natúr kozmetikumokat? Használtok Alverde termékeket? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése